Find ledig dato, priser og praktisk info
Priser og booking
Booking
Se i kalenderen hvilke dage der er optaget, og udfyld kontaktformularen hvis du vil booke en ledig dag eller weekend.
Events in november 2021
manmandag | tirstirsdag | onsonsdag | torstorsdag | frefredag | lørlørdag | sønsøndag |
---|---|---|---|---|---|---|
1november 1, 2021
|
2november 2, 2021
|
3november 3, 2021
|
4november 4, 2021
|
5november 5, 2021
|
6november 6, 2021
|
7november 7, 2021
|
8november 8, 2021
|
9november 9, 2021
|
10november 10, 2021
|
11november 11, 2021
|
12november 12, 2021
|
13november 13, 2021
|
14november 14, 2021
|
15november 15, 2021
|
16november 16, 2021
|
17november 17, 2021
|
18november 18, 2021
|
19november 19, 2021
|
20november 20, 2021
|
21november 21, 2021
|
22november 22, 2021
|
23november 23, 2021
|
24november 24, 2021
|
25november 25, 2021
|
26november 26, 2021
|
27november 27, 2021
|
28november 28, 2021
|
29november 29, 2021
|
30november 30, 2021
|
1december 1, 2021
|
2december 2, 2021
|
3december 3, 2021
|
4december 4, 2021
|
5december 5, 2021
|
Priser
Priser Dag + nat:
Leje en weekend fredag til søndag 4800 kr.
Leje af hele huset pr dag 3100 kr.
Leje af stor stue, samt køkken pr dag 2100 kr.
Leje før/efter lejemål 800 kr.
Priser er inkl. lys, gas, el, varme.
Slut rengøring er inkluderet i prisen.
Priser KORTTID:
Leje i hverdage 5 timer
Leje af hele huset 1000 kr.
Leje af stue og køkken 800 kr.
Priser er inkl. lys, gas, el, varme.
Slut rengøring er inkluderet i prisen.
DEPOSITUM
Depositum betales senest en uge efter lejeaftalen er indgået.
Depositum til en almindelig voksenfest udgør: 1000 kr.
Depositum til ungdomsfest udgør: 5000 kr.
Depositum til nytårsfest 5000 kr.
Huset kan ikke betragtes som udlejet før kontrakt er underskrevet og depositum er blevet betalt.
Praktiske informationer
KAPACITET
Store sal er godkendt til 100 gæster.
Den store stue er godkendt til 20 gæster.
Køkkenet indeholder 2 x industrikomfur med gas, 2 køleskabe, 1 frysere, 2 store ovne,
1 industriopvaskemaskine samt diverse gryder, potter og pander.
Huset er desuden velforsynet med forskellig service til omkring 80 mennesker.
MEDBRING SELV
Duge, pynt, stearinlys, viskestykker, håndklæder, karklude, toilet papir , køkkenrulle, mad og drikkevarer, m.m.
Bystævnet sørger for sæbe til opvaskemaskinen.
Betingelser
- Huset lejes kun ud til medlemmer, det koster 200 kr. for et medlemskab.
- Senest en uge efter at lejeaftalen er indgået, skal lejer underskrive en lejekontrakt samt betale et depositum.
- Dette beløb tilfalder Bystævnet, hvis lejer udebliver eller afbestiller lokalerne senere end en måned før den aftale lejedato.
- Restbeløbet skal betales / eller kvittering for overførsel fremvises ved afhentning af nøglen.
- Betalingsmuligheder: Kontant, eller bankoverførsel til vores Konto i Danske Bank: 0575-5750491944
- Forsamlingshuset skal efterlades i opryddet stand og lejer skal:
- Feje alle gulve
- Aftørre borde og sætte disse tilbage på plads (husk at tørre bordkanterne)
- Aftørre og stable stole
- Fjerne madrester fra komfur, ovn, køleskab mm.
- Vinduer og døre skal være lukket og låst inden lejer forlader huset.
- Lejer skal forlade huset senest kl. 05.00, medmindre andet er aftalt.
- Ituslået service skal erstattes med kr. 25,. pr. del. Andet inventar erstattes til aktuel dagspris. Glasskår lægges i beholder i køkkenet.
- Lejers egen forsikring skal dække ved evt. tyveri af egne/gæsters ting, som medtages til forsamlingshuset.
- Lejer bedes medbringe egne viskestykker og karklude mm.
- Kl. 02.00 skal alle vinduer og døre lukkes, så musik ikke generer naboerne.
- Vi henstiller til, at man viser hensyn til forsamlingshusets naboer og holder festen på forsamlingshusets område.
- Vi gør desuden opmærksom på, at lejer er forpligtet til at indberette til SKAT, såfremt der har været benyttet lønnet personale/levende musik.
- Hvis lejer i lejeperioden bliver gjort opmærksom på noget, der ikke virker som det skal, bedes dette meddelt til 21 65 53 29 hurtigst muligt.
Lidt om Bystævnet og historien
Om os
Bestyrelse og formål
Formålet med huset er at give mulighed for at medlemmerne kan afholde fester og andre arrangementer hos os til en fornuftig pris.
Bystævnet – Skuderløse Forsamlingshus drives af en bestyrelse.
Bestyrelse:
Formand
Jonna Rasmussen
Næstformand
Rikke Pauck Græsbøll
Kasserer
Janne Græsbøll
Bestyrelsesmedlemmer
Dorthe Nielsen
Bente Rasmussen
Heidi Petersen
Suppleanter
Karen Jeppesen
Marianne Mulle Jensen
Bystævnets Historie
Vi er i øjeblikket ved at sammenfatte lidt tekst om Bystævnets historie.
Måske ligger du inde med nogle historier om hvad Bystævnet har været brugt til før i tiden.
Måske er du kommet der som barn. Måske har du været til dit livs fest i Bystævnet.
Måske har du endda nogle billeder fra dengang.
Uanset hvad du kan byde ind med, så hører vi meget gerne fra dig! Skriv en mail til en af os i bestyrelsen.
Alle input er meget velkomne!
På forhånd tak!
Udfyld formularen, og vi kontakter dig hurtigst muligt.
Kontakt os, eller book forsamlingshuset
Hold din fest i Bystævnet.
Hvis du skal holde fest, reception eller begravelse er Bystævnet – Skuderløse forsamlingshus indrettet så du kan afholde dit arrangement i lyse og venlige lokaler, med alle moderne faciliteter til din rådighed.
Bystævnet - Skuderløse Forsamlingshus
4690 Haslev